بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861
بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861

بیمه عمر و سرمایه گذاری چیست ؟

پشتوانه ای مطمئن برای پس اندازهای زندگی




بیمه عمر و سرمایه گذاری در یک نگاه


همانطور که می دانیم زندگی انسان همواره توأم با ریسک بوده و در معرض مواجهه با خطراتی است که متوجه عمر آدمی می باشند. هر کس در هر موقعیت اجتماعی و اقتصادی که باشد همواره با بیماری، حادثه و مشکلات گوناگونی که ممکن است آسایش و آرامش زندگی خود و خانواده اش را به خطر اندازد، مواجه خواهد بود. افراد یک جامعه نگرانی های خاص خود را از آینده دارند که در ادامه مطلب به این نگرانی ها می پردازیم.

  
نگرانی از آینده کودکی که تازه متولد شده است و تشکیل پشتوانه مالی برای او
نگرانی از پیری و داشتن سرمایه برای لذت بردن از زندگی در دوران پیری
نگرانی از مرگ ناگهانی و بی سرپرست ماندن خانواده و تأمین نبودن آینده آنها
نگرانی از بروز بیماری های صعب العلاج مانند سکته ها، سرطان ها و …

از مهمترین این نگرانی هاست.
 

طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری که از مدرن ترین طرح های بیمه عمر در سطح جهان به شمار می رود، تمامی این آشفتگی های خیال شما را سامان می بخشد.

بیمه عمر و سرمایه گذاری قراردادی است که علاوه بر پرداخت سرمایه درصورت فوت بیمه شده به بازماندگان، امکانات فوق العاده و متنوع سرمایه گذاری را نیز فراهم می سازد.

شرکت بیمه کارآفرین مفتخر است که با بکارگیری و سازماندهی افراد متخصص در امور بیمه گری و نیز سرمایه گذاری، علاوه بر تأمین آسایش و رفاه و حمایت از خانواده ها و تمامی آحاد مردم کشورمان چه در زمان حیات و چه پس از حیات و یا در مقاطعی نظیر ازدواج، تحصیل فرزندان، تهیه مسکن، اشتغال، تأمین دوران بازنشستگی و … نسبت به پرداخت مبالغ قابل توجهی به بیمه گذار اقدام نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.