بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861
بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861

زوج ها و متاهلین

یکی از دغدغه‌های مهم هر نان‌آور خانواده‌ای تامین نیاز‌های مالی اعضای خانواده‌اش است. کسانی که مشاغل سخت دارند و در معرض تهدید جانی هستند همیشه نگران این هستند که بعد از فوت‌شان این امکان وجود دارد افرادی که به درآمدشان متکی بوده‌اند، با مشکل مالی مواجه شوند. برای اینکه خیلی فکرتان به این موضوع مشغول نباشد و بتوانید سر کار هم حواس‌تان را بیشتر جمع کنید پیشنهاد می‌کنیم یک بیمه عمر و زندگی بخرید. بیمه عمر با پرداخت مستمری به افرادی که نام آنها در قرارداد ذکر شده ، موجب آسودگی خاطرتان خواهد شد.

 

ادامه مطلب ...

خردسالان وکودکان

فرزندان میوه های باغ زندگی هستند. والدین با صدای خنده و شادی بچه ها، لبخند می زنند، با بیماری و یا دلگیری آنها غمگین و غصه دار می شوند.


 
ادامه مطلب ...

نوجوانان و جوانان

اگر شما دختر یا پسر جوان و مجردی هستید میتوانید با بهره مندی  از بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری یک پس انداز با ارزشی پدید آورده و در پایان مدت بیمه به یک حقوق  دوم در ایام تاهل دست یافته و نیز پس از تاهل آنرا به بیمه مشترک تبدیل فرمایید.

کارفرمایان

نقش کارفرمایان برای تهیه بیمه های عمر و سرمایه گذاری کارکنان خود چیست؟



با پیشرفت جوامع بشری در دوره‌های مختلف نیاز‌های افراد اشکال متفاوت‌تری به خود گرفته و میل به سرمایه‌گذاری و تأمین آینده فرزندان اهمیت ویژه‌ای یافته است. در این میان صنعت بیمه به عنوان یکی از بخش‌های اقتصادی کشور که رابطه گسترده‌ای با آحاد مردم جامعه دارد.

ادامه مطلب ...

کارکنان و مشاغل آزاد

بهترین راهکار برای حل تمام دغدغه های کارکنان و مشاغل آزاد چیست؟


  ادامه مطلب ...

خانواده های متعهد


 افراد دور اندیش و متعهد به خانواده باید در روزهای خوش زندگی به فکر روزهای سخت آینده باشد. بیمه عمر پس اندازی است که بهترین مزایا را برای شما فراهم می آورد. شما در هر سن و سالی که هستید و به هر شغلی مشغول می باشید ضرورت ایجاب می نماید که در مورد بیمه عمر اطلاعات لازم را داشته باشید و به موقع یکی از انواع آن را به عنوان تامین برای خود و خانواده انتخاب نمائید. شما هر قدر در این مورد بیشتر بدانید زندگی آینده خود و اعضاء خانواده را بهتر و روشن تر می توانید ترسیم کنید زیرا بیمه عمر بیمه زندگی است.

مزایای بیمه‌های عمر

پوشش بیمه‌ های حوادث، معافیت از مالیات، امکان ارتقای سرمایه اولیه بیمه نامه و دریافت سرمایه چند برابری درصورت از کارافتادگی و فوت، استفاده از اعتبار بیمه‌نامه برای اخذ تسهیلات بانکی، پوشش رشد نرخ تورم سالانه و رفاه خانواده پس از مرگ یا نقص عضو سرپرست خانواده، دریافت کمک هزینه درمان بیماری های صعب العلاج و… بخشی از مزایای بیمه های عمر هستند که متأسفانه مردم یا از وجودشان اطلاعی ندارند یا نسبت به آن بی‌ تفاوت هستند.
  ادامه مطلب ...

ما صاحب دو فرزند شدیم ...

ما صاحب دو فرزند شدیم.
بچه ها خیلی زود بزرگ شدند.
اما من به آینده شان فکر کردم. امروز فرزندانم به بهترین دانشگاه ها رفتند، برای دخترم بهترین جهیزیه و برای پسرم شغل عالی و مسکن مناسب تهیه کردم.