بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861
بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861

مزایای بیمه‌های عمر

پوشش بیمه‌ های حوادث، معافیت از مالیات، امکان ارتقای سرمایه اولیه بیمه نامه و دریافت سرمایه چند برابری درصورت از کارافتادگی و فوت، استفاده از اعتبار بیمه‌نامه برای اخذ تسهیلات بانکی، پوشش رشد نرخ تورم سالانه و رفاه خانواده پس از مرگ یا نقص عضو سرپرست خانواده، دریافت کمک هزینه درمان بیماری های صعب العلاج و… بخشی از مزایای بیمه های عمر هستند که متأسفانه مردم یا از وجودشان اطلاعی ندارند یا نسبت به آن بی‌ تفاوت هستند.
  
براساس نظرسنجی انجام شده در این تحقیقات، بیش از ۷۰% افراد از بیمه‌های درمانی، ۲۸% افراد از بیمه‌ های خودرو و تنها ۲% افراد از بیمه عمر استفاده می کنند! ۸۰% از جامعه آماری، از مزایای بیمه‌ های عمر اطلاعی ندارند، ۲۰% افراد، دارای اطلاعات اندک هستند و میزان «دارندگان اطلاعات زیاد و کافی درباره بیمه های عمر» نیز در حد صفر است! (این آمار در سال ۹۳ حاصل یک تحقیق میدانی است که جامعه آماری آن ۴۰۰ نفر از مردم تهران هستند)

دکتر فریدون خلیلی‌فرد معاون مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین، بیمه عمر را ابزار برنامه ریزی مالی یک خانواده می داند و می گوید: «سرپرست خانوار به خاطر جلوگیری از عواقب حوادث در زندگی، خود را تحت پوشش بیمه قرار می دهد و برای رفاه حال خانواده‌اش در سال‌ هایی که او نیست، یک سرمایه را خریداری می کند».

وی معتقد است: «این بیمه نامه به نوعی پشتیبان خانواده است و درصورت بروز هر نوع اتفاق برای سرپرست خانواده، تعهدات او درقبال آینده سایر افراد خانواده، به شرکت بیمه واگزار می شود. این امر نشان می دهد پس از مرگ، مسوولیت‌ های افراد از بین نمی روند».

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.