بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861
بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین

بیمه کارآفرین نمایندگی فاروق کریمی کد 1861

خردسالان وکودکان

فرزندان میوه های باغ زندگی هستند. والدین با صدای خنده و شادی بچه ها، لبخند می زنند، با بیماری و یا دلگیری آنها غمگین و غصه دار می شوند.


  

بیشتر شما نسبت به سلامت، وضعیت درسی، نوع پوشش بچه ها و .. بسیار حساس هستید و شاید بتوان گفت برخی از شما در این زمینه ها وسواس های شدیدی هم دارید. ولی این روزها در بیشتر خانواده ها یکی از مهم ترین مسائل زندگی که نقش به سزایی در آینده فرزند ما دارد یعنی پس انداز کردن برای بچه ها از قلم افتاده و نسبت به آن بی توجهی می شود.

نگاه والدین امروزی به آینده فرزندانشان، متفاوت از دیدگاه‌های گذشته است، نگرانی از آینده فرزندان ذهن والدین را به خود مشغول کرده و از آنها افرادی نگران اما مسوول در برابر فردای فرزندانشان ساخته است. اغلب والدین امروزی شبانه‌روز خود را وقف فرزندان می کنند و تمام دغدغه‌های ذهنی شان بعد از شرایط تحصیلی معطوف نیازها و توقعات مالی آنهاست.

آنها با سعی در ایجاد شرایط مطلوب، رفاه کامل و تامین نیازهای فرزندان، در پی یافتن امنیتی نسبی برای آینده مالی فرزندان خود هستند.

سخنی با پدران دلسوز و مادران مهربان

آرزوی هر پدر و مادری تامین آینده ای بهتر و مطمئن تر از گذشته خود برای فرزندانشان است.

شما همیشه برای فراهم کردن مایحتاج و لوازم ضروری و شایدهم غیر ضروری برای فرزندانتان از هیچ چیزی دریغ نمی کنید.

مگر نه اینکه تا چشم بر هم زدنی بچه های بزرگ می شوند؟

آیا برای هزینه های مختلف آینده از تحصیل گرفته تا خرید مسکن و ازدواج فکری، پس اندازی و یا صندوقی در نظر گرفته اید؟

شما ماهیانه مبلغی را از سبد خانواده برداشته و به حساب پس انداز بانکی فرزند دلبندتان واریز می کنید تا وقتی بزرگ شد وام مسکن به او تعلق بگیرد.

حالا ما می خواهیم طرحی را به شما معرفی کنیم که با پس انداز همان مقدار پول به عنوان بیمه عمر و تامین آتیه، فرزندان شما وقتی به سن قانونی رسیدند،می توانند تقریبا به همان میزانی که قرار است از حساب بانکی خود وام دریافت کنند، از بیمه سود خالص دریافت کنند.

هدف از ارائه این نوع بیمه نامه و پس انداز

شرکت بیمه کارآفرین برای تامین هزینه تحصیلات، جهیزیه و ازدواج فرزندان شما و رفع نگرانی در مورد آینده آنها، بیمه نامه عمر را با شرایط و مزیتهای عالی ارائه کرده است که با تهیه آن میتوانید عزیزان دلبندتان را از آغاز تولد زیر پوشش انواع  خدمات بیمه ای و سرمایه گذاری قرار دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.